2 Haz 2011

Vazgeçilmez Ürünler-1-



İşte bir olmazsa olmaz.Avon nail experts-mira cuticle.Biter bitmez yenisi alınır yoksa eksikliği çok hissedilir.Kurumuş tırnak etleri için birebir.Özellikle gece yatarken tırnak diplerine sürerek fazlalığın üzerinde bırakılmasını tavsiye ederim.Böylelikle bütün gece tırnaklarınız nemlenecektir.Ojeli Ojesiz hiç fark etmez sürebilirsiniz.Ben çantamda taşıyorum o dereceJFiyat-Performans açısından piyasadaki en iyi ürün bence.
Bir türlü doğru dürüst uzatamadığım ve giderek kötüleştiğini düşündüğüm tırnaklarımı bu krem ve günlük kalsiyum tüketimimi arttırarak düzelttim.Tırnak yüzeyindeki çukurluklara henüz bi çözüm bulamadım ama ilk fırsatta Mavala ürünlerini deneyeceğim.Deneyince onunla da ilgili yorumumu yazacağım.
Ara sıra zeytinyağı-limon karışımını da tırnaklara sürmenin çok faydalı olduğunu düşünüyorum.Limon tırnaktaki sarılıklara birebir.Özellikle sigara içenler için tavsiye ederim.Zeytinyağı da malum iyi gelmediği şey yok.
Bir de şöyle değişik bir sorum var.Sürekli oje sürmek tırnağa zarar verir inceltir diyorlar ama ne zaman ojesiz gezsem tırnaklar çatır çutur gidiyor.Oysa ojeli iken pek de güzel uzuyor.Doğru bilinen bir yanlış mı acaba bilemedim doğrusu?

Hiç yorum yok: