31 May 2011

Güneş Alerjisi Dosyası


Malesef güneşe karşı alerjisi olan biriyim.Benim gibi bronzluğu ve güneşin altında saatlerce yatmayı seven biri için berbat bir durum.Daha önceki yıllarda zehir olan tatillerimden tecrübeyle her yıl bu sene bronzlaşmak,hatır hatır kaşınmak,kıpkırmızı olmak yok,paşa paşa koruyucumu sürer,adam gibi tatil yaparım diye yola çıksam da en fazla 2gün dayanabildim.3.gün kendimi şezlonga atıp güneşlenmeye başladım.Tabi sonuç kızarma hatta kabarma,kaşınma ve bin pişmanlık oldu.Üstelik doğru koruyucu ürüne sahipken göz göre göre bronzluk uğruna aynı şeyleri yaşadım.Hatta geçen yıl acaba bronzlaşıp tatile gitsem yine alerji olur muyum diye bir deneme yaptım ve solaryuma gittim.Gayet bronz bir şekilde olmama rağmen aynı şeyleri yaşadım.Olmuyor yani,güneşe çıkmayacaksın kardeşim anla diyor.Şemsiye altına mahkumsun diyor.Ben de bu yaz kısmetse söz dinlemeyi düşünüyorum.
Şimdi gelelim aynı dertten muzdariplere tavsiyelerime..
Şu yukarıda resmini gördüğünüz Bepanthol sun long action SPF 17 isimli arkadaşı alıyor ve yanınızdan ayırmıyorsunuz.Ben her tatilimde bunu sürdüğüm sürece rahat rahat güneşte durabildim.Hem UVA hem UVB korumalı bir ürün.Tanıdık bir eczacı tavsiyesi ile alınmış ve denenmiş bir üründür.Benim gibi alerjen cilde sahip olanlar illa ki bronzlaşmak istiyorlarsa iyi bir solaryum merkezinin yolunu tutabilirler.Zira solaryuma girdiğimde alerji vb hiçbir sıkıntım olmadı.Sanırım artık ozon tabakası o kadar büyük bir deliğe sahip ki,solaryum daha az zararlı hale geldi.Gerçi gözlemlediğim kadarıyla o da uzun vadede ve sık kullanımda acayip kırışıklığa sebep oluyor ama güzelliğin cilvesi işte.Karar sizin ama Bepanthol SUN’a notum 10üzerinden10.Duyurulur.

Hiç yorum yok: