6 Haz 2011

Concealer Arayışı






Doğru kapatıcıyı bulmak gözaltlarında morluk problemi yaşayanlar için uzun zaman alabilir.Ben de bu probleme sahip biri olarak uzun zamandır pek çok ürün denedim.Yorgun görünmekten kurtaracak pratik bir ürün arayışıma devam ediyorum.Denemiş olduğum ürünlerle ilgili fikirlerimi aynı dertten muzdaripler için sırasıyla paylaşacağım.İlk ürün,

LAURA MERCIER SECRET CONCEALER

Kremsi yapıda bir ürün olduğundan kolayca sürülebiliyor ancak mutlaka baz olarak nemlendirici sürmek gerekiyor.Yağlı ciltler belki kremsiz idare edebilir ama kuruya dönük ciltler eğer nemlendiricisiz uygularlarsa ürün cilde uyum sağlayamamış,çizgilere ve kaz ayaklarına dolmuş kalıp gibi bir görüntü oluşturuyor.Bunun yanında nemlendiriciniz fazla yağlı ise ya da cildin emmesine fırsat vermeden kapatıcı uygulanınca da bir süre sonra yine çizgilere dolmuş bir görüntü oluşuyor.Uygulaması hassas bir ürün sonuç olarak.Ama bu problemi tüm kapatıcılarda yaşadım.Bu anlamda benim gibi kuru ciltlere makyaj öncesi nemlendirici olarak Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion tavsiye ediyorum.Yağlıya dönük ciltlere de aynı nemlendiricinin gel formunu öneririm.Hatta fondotenle bu nemlendiriciyi karıştırarak kullanıyorum cilt mükemmel emiyor ve doğal duruyor.
Ürünün kapatıcılık oranı oldukça iyi.Eğer çok ciddi bir morluk sıkıntınız yoksa beklentinizi rahatça karşılayabilecek bir ürün.Zaten genetik morluğu olmayanların dışında ağır ürünlerle göz altını yormamakta fayda olduğunu düşünüyorum.Sonuçta en ince ve en hassas yerlerden biri.
Sonuç olarak ürün doğru uygulanırsa alacağınız sonuçtan memnun kalacağınıza inanıyorum.Ben renk olarak buğday tenlilere en uygun ton olan fotoda gördüğünüz 2 numarayı öneririm.

Hiç yorum yok: