3 May 2012

İlk Doğumgünü..

Arkadaşımın ikizlerinin ilk doğum gününde hazırladıkları çok hoşuma gitti ve fikir olması açısından paylaşmaya karar verdim.
Gelen misafirlerine hediye ettiği sabunlar küçük kuzular şeklindeydi.Yaptırdığı yerin adresini de aldım inceledim.Pek çok seçenek var ve hepsi birbirinden şeker.








Bir de mickey ve minnie balonları vardı ki ikisine de sarılıp sarılıp fotoğraf çektirdim.Zaten neredeyse aynı boydaydık:)Onları da internette bulabilirsiniz sanıyorum.Hatta Minnie balonu burada buldum.Bir sürü parti malzemesi satan site mevcut.Pastasından palyaçosuna,hediyelerinden süslemelerine kadar her şey çok sevimliydi.Mickey ve Minnie temalı bir doğumgünü düşünenlere duyurulur.

2 yorum:

pinkly dedi ki...

harika görünüyor, yabancı bloglarda da sık sık rastlıyorum, çocuklar için harika partiler yapıyorlar :) baktıkca cocuk olasım geliyor :))

okuyan dedi ki...

Blogumun çekiliş kazananı sen oldun. Mail attım ama sanırım okumadın henüz:) Adresini bekliyorum.
Şansın hep açık olsun.
Sevgiler.