22 Nis 2012

En İyi El Kremi Ödülü




Bu en iyi krem ödülü tamamen bana ait.Ama niye bu kadar iddialı olduğumu açıklayacağım.
Sanıyorum benim kadar çeşit el kremi denemiş olan,hem ellerimi nemlendirsin hem de kemirdiğim tırnak etlerimin görüntüsünü bir çırpıda düzeltip nemlendirsin,yumuşatsın,öyle güzelleştirsin ki kemirmeye kıyamayayım kendimi tutabileyim,ama bu arada yapış yapış olmasın gibi pek çok isteğimi içeren bir ürün bulabilmek için uğraşan yoktur.Belki de vardır bilmiyorum ama ben kendime göre doğruyu buldum şiddetle de öneriyorum.Arayan varsa zaman kaybetmesin diye:)Doğru burnumun ucundaymış da maceralara dalmışım haberim yok.
Vaseline cocoa butter
Bu krem güneş yağı gibi kokuyor.Kapat gözünü plajdasın o derece:)İçeriğinde shea yağı var marifetleri de bu yüzden sanıyorum.Gerçi daha önce shea yağı içeren başa kremler de denemiştim olmamıştı ama keramet vaseline'deymiş.Üstelik marketlerde bile var dahası fotoda gördüğünüz boyu sadece 5TL.Gerçi tüp formunda çantaya atmalık olsa daha sevinirdim ama hiç sorun diil çünkü vaatlerini fazlasıyla gerçekleştiriyor.Bu arada yine vaseline markasının tüp formundaki el kremlerini de denedim ama bundan iyisi yok.Söylemesi benden denemesi sizden:)

2 yorum:

hayal mekan dedi ki...

sevgili Ayşımın çekilişini kazanmışınız tebrikler güle güle kullanın çok şanslısınız
krem olayına gelince bu ürün gerçekten güzel ama neutragenayı sabah sürdüğünüzde iki gün etkisini sürdürüyor elinizi defalarca yıkadığınız halde
sevgiler ve tekrar tebrikler

mrv dedi ki...

teşekkür ederim ama çok geç haberim oldu hala geçerli mi bilemiyorum:( ama yinede şanslı olduğumu görmek güzel.
kreme gelince de neutragenanın yoğun silikonlu yapısı beni rahatsız etti.nemlendirmesine hiç lafım yok ancak ben daha yağlı bir kremi tercih ediyorum tırnak etlerimin çok kurumasından dolayı