14 Tem 2011

Sevimli Bebek Patikleri




Mevsime pek uygun olmasa da bu sevimli patikleri sizinle paylaşmadan edemedim.İnternette gezinirken rastladım ve yukarıdaki örnek benim ilk denemem.Yapımı oldukça kolay.Ben malzeme olarak kışın sıcak tutması için keçe kullandım.Denemek isteyenler aşağıdaki linke tıklayabilirler.İçinde 0-3 aylık ve 3-6 aylık bebekler için olan kalıplar var.Bu kalıpları keserek keçenin üzerine koyup kesiyorsunuz.Parçaları birleştirirken herhangi bir dikiş çeşidini uygulayabilirsiniz.Ben yukarıdaki patikleri battaniye dikişi dediğimiz şekilde diktim böylece tersini çevirmeme gerek kalmadı.Düz dikiş dikerseniz tersini çeviriyorsunuz.Bu arada dikiş makinesinde dikmek zor oldu elde dikmeniz daha kolay oluyor.Süslemesi hayal gücünüze kalmış.Düğmeler,kurdeleler,boncuklar herşey olabilir.Linkini verdiğim sitede buna benzer pek çok şey var.Göz atın derim.
Patik kalıbı ve anlatımı için buraya
Siteye göz atmak için şuraya
battaniye dikişi
Bu da battaniye dikişi de neymiş diyenler için :)




Hiç yorum yok: